سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجام 2.5 میلیون ماموریت در سال 92 توسط اورژانس کشور

خبرگزاری فارس: غرق شدن 115 نفر در دو ماه نخست امسال/ خوزستان رکورد دار غرق شدگی

انجام 2.5 میلیون ماموریت در سال 92 توسط اورژانس کشور

معاون فنی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد

معاون فنی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اینکه در سال گشته اورژانس کشور نزدیک به 2.5 میلیون مأموریت انجام داده، گفت: در استان قم نیز سال گذشته 21 هزار مأموریت ترافیکی انجام شد.

خبرگزاری فارس: انجام 2.5 میلیون ماموریت در سال 92 توسط اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر محمد سرور یکشنبه‌ شب در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان قم ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: تصادفات زیاد رانندگی و تلفات زیاد ناشی از آن بارها در جلسات مختلف مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه در کمک رسانی به مصدومان حادثه به هماهنگی نیاز داریم بیان کرد: از ما خواسته شد که در بحث هماهنگی یک کار علمی صورت بگیرد.

معاون فنی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور تصریح کرد: هر سال بیش از 600 هزار مجروح و بیش از 18 هزار کشته ناشی از حوادث ترافیکی داریم و اگر حوادث دیگر از جمله نزاع دسته جمعی، آوار و... را به آنها اضافه کنیم حجم بسیاری از مأموریت‌های اورژانس را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گشته اورژانس کشور نزدیک به 2.5 میلیون مأموریت انجام داده، گفت: در استان قم نیز سال گذشته 21 هزار مأموریت ترافیکی انجام شد که این مأموریت‌ها 6 درصد از درآمد ناخالص ملی کشور را از بین می‌برد و با این وجود نمی‌توانیم حرفی از توسعه بزنیم.

سرور بیان کرد: در راستای کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی از دکتر خانکه دعوت کردیم که مطالعه‌ای را در این خصوص انجام دهد که این مطالعه نزدیک به یک سال زمان برده است.

وی گفت: در این تحقیق بررسی شده که کشورهای پیشرفته چگونه با این مسائل برخورد می‌کنند تا بتوانیم این موارد را برای افزایش همکاری ارگان‌های امدادی انجام دهیم

.

منبع :http://www.farsnews.com




[ سه شنبه 93/4/10 ] [ 2:20 عصر ] [ هیوا(پزرشکی ) ]