سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سری اول طنز وجوک

برای دیدن سری اول طنز وجوک  به ادامه مراجعه فرمایید




بابام 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر

توئه بس که با گوشیم ور میری


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

دیشب داداشم تو خواب هذیان میگفت و جیغ میکشید … رفتم اتاق میبینم بابام بالا سرشه !! میگم خوب بیدارش کن ! میگه بذار کابوسشو ببینه ، اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک میگیره…. بزار سه بعدیشم ببینه منو میگــی ~~> !!!


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××× 

پسر عمم با یه دختره دوس شده بود فک کنم اولین بارش بود؛ میخواستن برن کافی شاپ؛ بهم اس داد گفت چی بخوریم که هم باکلاس باشه هم ارزون؛ من فینگلیش اس دادم moz bastani (موز بستنی) بخور؛ رفته بود هرکافی شاپی پرسیده بود بهش خندیدن گفتن نداریم؛آخرش فهمیدم میگفته موز باستانی دارین؟ یعنی اینا لکه ننگ فامیلنا


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

سوتی داییم رو ببینین … تو فامیل پشت سر ما بحث افتاده بود! داییم میگفت این پسره تو خونه دانشجوییش همه غلطی کرده!! مامان بزرگم شاکی گفت مگه توچیزی دیدی ازش!! داییم گفت نه ولی بچه حلال زاده به داییش میره  




[ سه شنبه 93/4/10 ] [ 4:39 عصر ] [ لبخند کده(طنز وسرگرمی) ]