سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایعه عجیب؛ گلر تیم ملی به پرسپولیس می پیوندد

با درگیری‌های به وجود آمده در تمرین تیم ماریتیمو و مشکلاتی که برای گلر تیم ملی کشورمان در این تیم پیش آمده، صحبت‌هایی در خصوص بازگشت این دروازه‌بان ملی پوش به پرسپولیس مطرح شده است.

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به حاشیه های سوشا مکانی و عدم اعتماد برانکو ایوانکوویچ به الکساندر لوبانف به عنوان دروازه بان نخست تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال یک گزینه شش دانگ برای فصل آتی هستند که این تیم در رقابت های آسیایی نیز حضور خواهد داشت.

 گزینه نخست برانکو در این خصوص علیرضا بیرانوند بوده که وی اعلام کرده هدفش پیوستن به تیم های اروپایی است و از آنجا که اخیرا پیشنهادی از سوی ماریتیموی پرتغال برای وی مطرح شده است، احتمال پرسپولیسی شدن وی کم است.

 از سوی دیگر با درگیری‌های به وجود آمده در تمرین تیم ماریتیمو و مشکلاتی که برای علیرضا حقیقی در این تیم پیش آمده، صحبت‌هایی در خصوص بازگشت این دروازه‌بان ملی پوش به پرسپولیس مطرح شده است.

 این برای اولین بار نیست که از بازگشت حقیقی به پرسپولیس صحبت می‌شود. در مقاطع قبل و پس از بروز هر مشکل برای این دروازه‌بان، از پرسپولیس به عنوان مقصد بعدی حقیقی یاد می‌شد. اما با توجه به حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی و علاقه‌ او به بازیکنان لژیونر، دور از انتظار است که او به جمع سرخپوشان بازگردد.

 باید دید تصمیم برانکو و مسئولان پرسپولیس در این خصوص چه خواهد بود. آیا به مشکلات مکانی و حضور لوبانف به عنوان ذخیره وی تن در می دهند یا همچنان به دنبال گزینه های جدی خواهند رفت.

 

منبع :http://www.shahrekhabar.com



[ دوشنبه 95/1/23 ] [ 8:55 صبح ] [ ققنوس(ورزشی) ]