سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندکی لبخـــــــــــند (طنز)



م?گن روز ق?امت تمام اعضا? بدن به سخن در میان و شهادت میدن!

 .

 .

 .

 .

 .

 من فقط منتظرم بب?نم اون آپاند?س ب?کار

 چه حرف? واسه گفتن داره اون وسط...

.

.

.

یه سلامم میدم به خودم








 تا حالا به خودم سلام نداده بودم

 سلام مهربون

 سلام عزیز

 سلام طلا

 سلام باحال

 سلام بامرام

 سلام بامعرفت


 سلام جییییییییگر

.

.

.

اگه احساس می کنید خیلی تنها هستید ...

 همین الان چراغ های خونه رو خاموش کنید ،

 جلوی تلویزیون روی مبل بنشینید ،

 و یه فیلم ترسناک بزارید.

 بعدش فکر می کنید یکی کنارتونه ،

 یکی توی آشپزخونه راه میره ،

 یه چند نفری هم توی حیاطن ،

 کلا از تنهایی در میاین.

.

.

.

ما تو راهنمایی یه معلم داشتیم که هیچ وقت نفهمیدیم چیکارس کلا تو دفتر بیکار بود تنها سمتش این بود که ضامن بچه هایی بشه که درس نمیخوندن :/

 این عاخرا دیگه خیلی پیر شده بود دیگه نمیکشید 

 دیگه حتی بچه هاهم اجازه نمیدادن ضمانتشون کنه 

 بنده خدا اینقد ضامن من شد که آخرش ترکید:|

 لایک=روحش شاد


 نخند پست غمگینه

.

.

.

میدونین لاک پشت بعد از سه ماهگی کجا میره؟؟؟؟

 .میره تو چهارماهگی:

 خدا شاهده فحش بدی دلخور میشم :|

 دیگه واستون از این جوکا نمیزارم

.

.

.

به بابام میگم بابایی عاشقتم سوییچ ماشینت رومیدی قربونت برم زندگی من

 . میگه:عز?زم اون خــــــر? که تو چشما? من د?د? سا?ه ? خودت بود شک نکن!!!!!!!!

 . چه طرز رفتار با بچه است؟؟؟

.

.

.

مورد داشت?م دختره تو گوگل سرچ کرده :


 راهها? ازدواج با احسان عل?خان? ...!!!!!!!!!


 گوگل ?ه نگاهبهش انداخته گفته :


 تو همون? نبود? که هم?نچند هفته پ?ش هم?نو واسه عل?رضا حق?ق?سرچم?کرد?؟


 

 برو خجالت بکش !!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

دختره فرق بین عطرحرم وادکلن رو نمیدونه...!!!

 بعد پست گذاشته پسرباس عطرتلخ بزنه...!!!

بیابرو مقنعه تو اتو کن ساعت 7بایدبری مدرسه بااون:|

 سیبیلات...



[ شنبه 94/8/9 ] [ 8:16 عصر ] [ لبخند کده(طنز وسرگرمی) ]