سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل جراحی سخت «بهنام صفوی» با موفقیت انجام شد

عمل جراحی سخت «بهنام صفوی» با موفقیت انجام شد

 


بهنام صفوی در بیمارستان


موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: عمل جراحی سخت «بهنام صفوی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان که از صبح امروز 29 تیرماه شروع شده بود با موفقیت تیم پزشکی این هنرمند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، طی این عمل جراحی، تومور مغزی این هنرمند در یکی از بیمارستان‌های تهران با موفقیت برداشته شد و طی ساعات آینده بهنام صفوی به بخش منتقل شده و دوران نقاهت پس از عمل را زیر نظر کادر پزشکی طی خواهد کرد.

بهنام صفوی متولد سال 62 در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد،  صفوی سال 85 با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال 91 آلبوم «آرامش» و در سال 93 آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

شایان ذکر است که بهنام صفوی از دو سال پیش دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری، صفوی مجبور به عمل جراحی شد.

«موسیقی ایرانیان» آرزوی سلامتی و تندرستی برای این خواننده محجوب موسیقی پاپ کشورمان دارد.


منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
بازنشر از :http://musiceiranian.ir


[ دوشنبه 94/4/29 ] [ 7:59 عصر ] [ Art News (اخبار دنیای هنر) ]