سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واکنش خلعتبری به شایعه بازگشتش به پرسپولیس

مهاجم سپاهان از بازی در این تیم و زندگی در اصفهان آنقدر راضی است که دوست دارد فوتبالش را در جمع زردپوشان تمام کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایطش در تیم سپاهان، آینده‌اش در این تیم، شایعات مربوط به حضورش در پرسپولیس و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:‌








به نظر تو سپاهان برای فصل بعد نیاز به تغییرات زیاد دارد؟

در این مورد کادر فنی تصمیم‌گیرنده است ولی مطمئناً تیم ما تقویت خواهد شد. با صلاحدید حسین فرکی بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد، چون باید این را در نظر گرفت که سپاهان در سه جام پیش‌رو کار سختی دارد.

این درست است که می‌گویند شاید به پرسپولیس بروی؟

من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و در خدمت این تیم خواهم بود. اصلاً دوست دارم فوتبالم را در سپاهان تمام کنم. من از زندگی در اصفهان لذت می‌برم، چون روزهای خوبی در سپاهان و همچنین ذوب‌آهن داشته‌ام.

سیدجلال حسینی همبازی سابق تو در پرسپولیس دوباره به این تیم برگشت. در این مورد چه صحبتی داری؟

سیدجلال از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد. او از برترین مدافعان فوتبال آسیاست و در آن سالی که پرسپولیس نایب قهرمان شد، یکی از ارکان موفقیت این تیم بود. حسینی فوتبالیست باغیرتی است و امیدوارم که به پرسپولیس کمک کند.

می‌گویند سپاهان از بین شهاب گردان و رحمان احمدی یک نفر را کنار خواهد گذاشت. آیا این موضوع صحت دارد؟

شهاب که یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد. ما دو دروازه‌بان خوب داریم. آنها از لحاظ شخصیتی و فنی مثالزدنی هستند. شهاب و رحمان هیچ‌وقت با هم مشکل نداشته‌اند و امیدوارم که در سپاهان بمانند.

در مورد تیم ملی صحبت کن، حتماً ماجرای سفر به ازبکستان را می‌دانی ...

از اتفاقاتی که در فرودگاه رخ داد خیلی ناراحت شدم. این مسائل برای کی‌روش خیلی اهمیت دارد و امیدوارم از این به بعد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. بازیکنان تیم ملی و کی‌روش باید آرامش داشته باشند.

به نظر تو بهترین جایگزین برای جواد نکونام چه کسی است؟

ما جوان‌های خوبی داریم که می‌توانند جانشین بازیکن بزرگی مثل نکونام شوند. امید ابراهیمی و پورعلی‌گنجی گزینه‌های خوبی هستند، ضمن اینکه علی کریمی بازیکن سپاهان هم می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

نظرت در مورد کناره‌گیری قاسم حدادی‌فر از تیم ملی چیست؟

من واقعاً ناراحت شدم. قاسم بازیکنی است که می‌توانست به تیم ملی کمک کند و نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفت. با این حال برای حدادی‌فر همیشه آرزوی موفقیت دارم. او از لحاظ فنی و شخصیتی بی‌نظیر است.

 

منبع: تسنیم

منبع:
http://www.mashreghnews.ir


[ شنبه 94/3/23 ] [ 4:53 عصر ] [ ققنوس(ورزشی) ]