سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عزتاللهی: با سردار دربی را نگاه میکنیم

 سعید عزت اللهی بازیکن تیم روستوف امروز به همراه هم‌تیمی‌اش سردار آزمون بازی دربی را از طریق اینترنت تماشا می‌کند.   

   





به گزارش "ورزش سه"، عزت اللهی که برای بازی کردن در تیم روستوف مشکل آی تی سی دارد، در حال حاضر به همراه این تیم تمرین می‌کند و پس از 5 دیداری که تا نیم فصل باقی مانده او می‌ تواند برای گرفتن آی‌تی‌سی‌اش اقدام کند.

 عزت‌اللهی در مورد فیکس بودنش در تیم‌ملی گفت: این نظر کادرفنی بوده که خدا را شکر من توانستم در دیدارهای گذشته ایران در ترکیب اصلی تیم به میدان بروم. من سعی می‌کنم در تمرینات تیم‌ملی حضور پررنگی داشته باشم و بتوانم شرایط خودم را به عنوان بازیکن ثابت تیم‌ملی حفظ کنم. من همه تلاشم را می‌ کنم اما بعد از آن دیگر نظر کادرفنی است که من بازی بکنم یا نه.

 او ادامه داد: شما از من پرسیدید که کمی عجیب است پدر یک بازیکن به عنوان مدیربرنامه‌های او عمل کند، در این مورد باید بگویم که چون پدر من خودش فوتبال بازی کرده و مربی پایه‌های تیم‌ملی هم بوده و 2 تا جام‌جهانی را با تیم‌ملی نوجوانان تجربه کرده و موفق شد دوبار تیم‌ملی نوجوانان را به جام‌جهانی ببرد، بنابراین تجارب بسیار خوبی دارد. سال گذشته هم با تیم‌ملی بزرگسالان ملوان همکاری داشت طبیعی است که وقتی کسی چنین امتیازی را دارد، چرا نباید از آن استفاده کند. ضمن اینکه پدر من بیشتر برای انتخاب تیم و برنامه های من همفکری دارد و در حقیقت من مدیربرنامه‌های خودم را دارم.

 وی در مورد شرایط ملوان افزود: ملوان ابتدای فصل لیگ را خوب شروع کرد، بازیکنان این تیم انگیزه های زیادی داشتند ولی الان چند بازی است که متاسفانه خوب نتیجه نمی‌ گیرد. در بازی سپاهان من خودم از نزدیک شاهد کار تیم بودم. من فکر می‌ کنم در شرایط فعلی ملوان باید سعی کند امتیازات داخل خانه را با تلاش بازیکنان به دست آورد. البته فکر کنم بدشانسی هم شامل حال این تیم شده و همچنین مشکلات مالی دوباره به سراغ این تیم آمده و آمار مصدوم ها در ملوان بالا رفته. برای همین فکر می‌کنم در هفته های آینده ملوان نتایج بهتری بگیرد و با سختکوشی و تلاش بچه ها باز هم بتواند نام ملوان را در ایران سربلند کند.

 عزت‌اللهی در مورد اینکه آیا بازی دربی را به صورت زنده تماشا می‌ کند یا نه گفت: من و سردار اگر تمرین نداشته باشیم، حتما سعی می‌ کنیم بازی دربی را به صورت زنده از طریق اینترنت تماشا کنیم.


منبع :www.varzesh3.com



[ جمعه 94/8/8 ] [ 12:52 عصر ] [ ققنوس(ورزشی) ]