سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام هدفم رضایت هواداران است / آغاز تور کنسرت‎های بابک جهانبخش

بابک جهانبخش دلیل تاخیر در انتشار تک‌آهنگ و برگزاری تور کنسرت‌های شهرستان خود را توضیح داد.



سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک جهانبخش به هنرآنلاین گفت: تور کنسرت‌های شهرستان از امروز 29 تیرماه از شهر آستارا آغاز شده و بعد از حضور در این شهر بلافاصله به بندرعباس رفته تا در روز اول مردادماه در این شهر روی صحنه برویم، بعد از آن هم برای برگزاری کنسرت در روزهای 29 و 30 مردادماه به تهران سفر خواهیم کرد.

جهانبخش ادامه داد: فعلاً تاریخ تورهایی که ذکر کردم مشخص شده اما میان این تاریخ تور کنسرت‌های شهرهای دیگری چون: آبادان، شهرکرد، اصفهان، ماهشهر، اهواز، بوشهر و.. را در پیش داریم که فعلاً در حال طی مراحل اجرایی بوده و در صورت صدور مجوز نهایی تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد.

این خواننده درباره فعالیت جدید خود هم گفت: فعلاً تمام تمرکزم روی پخش تک آهنگ بوده و فعلاً برای انتشار آلبوم زود است، این تک آهنگ پیش از این قرار بود تا در روز عید فطر منتشر و پخش شود اما به خاطر یک سری مسائل کاری، تولید و پخش آن به تأخیر افتاد.

خواننده قطعه "چی شده" درباره عدم پخش به موقع سینگل تراک خود بیان کرد: به خاطر حساسیت‌های زیاد بنده و همکارانم در مرحله تولید نتوانستیم این قطعه را به تاریخی که قولش را داده بودیم برسانیم، امیدوارم هوادارانم من را درک کرده و از این بدقولی دلگیر نشوند. باور کنید تمام هدف من رضایت هر چه بیشتر طرفدارانم است. مطمئن باشید این قطعه را به ‌زودی منتشر خواهم کرد. 

بازنشر از :http://musiceiranian.ir



[ دوشنبه 94/4/29 ] [ 8:13 عصر ] [ Art News (اخبار دنیای هنر) ]