سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احسان خواجه امیری: احسان علیخانی یکی از بهترین مجریهای دنیاست

خوانده تیتراژ پایانی «ماه عسل» در این برنامه حضور یافت

احسان خواجه امیری: احسان علیخانی یکی از بهترین مجری‌های دنیاست

 

 

احسان خواجه‌امیری از خاطرات تماشای برنامه ?ماه عسل? و سختی‌های بچه‌داری با کار صحبت کرد.

احسان خواجه امیری شنبه 27 تیرماه به عنوان مهمان ویژه عید فطر در برنامه “ماه عسل” حضور پیدا کرد و درباره این برنامه گفت: من از طرفداران پر و پا قرص این برنامه هستم و به نظرم احسان علیخانی یکی از بهترین مجری‌های دنیاست، او هر سال نسبت به سال گذشته پخته‌تر می‌شود.

خواجه‌امیری ادامه داد: در تمام این شب‌ها شاهد حضور مهمان‌های زیادی در این برنامه بودم، اما از میان همه این افراد بیشتر سوژه حامد پسری که امروز یک وکیل درجه یک شده تحت تأثیر قرارم داد. حامد و داستان زندگی‌اش آن شب من را واقعاً تکان داد. به نظرم آدم‌هایی مانند حامد لیاقت موقعیت‌های بیشتری را دارند، متأسفانه ما با وجود امکانات زیادی که در اختیارمان است قدردان نیستیم.

این خواننده درباره فرزندش آرشان و مشکلات بچه‌داری و کار هنری گفت: از وقتی آرشان توانایی راه رفتن را پیدا کرده کار ما سخت‌تر شده است، اما این سختی در عین حال شیرین هم هست.

این هنرمند درباره خواندن تیتراژ پایانی ویژه‌برنامه رمضانی “ماه عسل” امسال گفت: واقعاً برای خواندن این کار استرس زیادی داشتم و حتی یک کاری که ساخته بودم را پاک کرده و به کمک مهرداد نصرتی عزیز آهنگساز این اثر توانستیم قطعه “بغض” را بسازیم. خیلی خوشحالم که این کار بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

فرزند ارشد ایرج خواجه امیری در پایان درباره حضورش در موسسه خیریه محسنین بیان کرد: واسطه حضورم در این خیریه ماه عسل و احسان علیخانی بود و او قدم اصلی را برای این نیت خیر برداشت.


منبع: هنرآنلاین
بازنشر از :http://musiceiranian.ir


[ دوشنبه 94/4/29 ] [ 8:4 عصر ] [ Art News (اخبار دنیای هنر) ]