سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جواد رضویان مجری شبکه اول شد

جواد رضویان

خبرگزاری تسنیم: در شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های «دعوت» با اجرای سیدجواد رضویان، «شب‌های شیدایی» و «امشب» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک گفت: ویژه‌برنامه «دعوت» به‌تهیه‌کنندگی لیلا رضاسلطانی، با 32 برنامه از چهارشنبه 29 خرداد حوالی ساعت 17 و به‌مدت حدود یک ساعت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه هرروز برترین‌های هر استان به‌عنوان مهمان حضور دارند و از 31 استان کشور در این برنامه مشارکت جدی دارند و در برنامه سی و دوم که در روز عید سعید فطر پخش خواهد شد، برترین مهمانان در 31 برنامه گذشته با رأی بینندگان انتخاب و تجلیل می‌شوند.

او درباره شاخصه‌های انتخاب و حضور مهمانان از سایر استان‌های کشور در برنامه «دعوت» گفت: در یازده بخش مهمانان برنامه انتخاب می‌شوند که از جمله می‌توان به نام‌آوران، قهرمانان المپیک، مخترعین و مبتکرین، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چندقلوها و... اشاره کرد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک تصریح کرد: برای اینکه فضای کاملاً شادی را برای بینندگان در پایان روز در ایام ماه مبارک رمضان رقم بزنیم، تصمیم گرفتیم تا اجرای برنامه «دعوت» را به بازیگر خوب و خوش‌اخلاق سینما و تلویزیون کشور یعنی سیدجواد رضویان بسپاریم و ان‌شاءالله «دعوت» با اجرای جواد رضویان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای شاد و مفرح برای بینندگان شبکه یک خواهد بود.

شریعت‌پناهی همچنین از ادامه پخش برنامه «امشب» با اجرای سیدعلی ضیا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه به‌تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران در همان ساعت 23 و به‌مدت 90 دقیقه به‌طور زنده به‌روی آنتن می‌رود، تنها با این تفاوت که به‌جای سه شب در هفته دو شب یعنی یک‌شنبه‌ها و دوشنبه‌ها با رویکرد ترویج افطاری ساده پخش می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما ادامه داد: ویژه‌برنامه دیگری که در شبهای ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود برنامه «شبهای شیدایی» است. این برنامه هرشب حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد و به‌مدت نیم ساعت از باغ‌موزه دفاع مقدس تهران با اجرای مهدی آقابیگی به‌روی آنتن می‌رود.

 

منبع:http://www.tasnimnews.com/



[ یکشنبه 94/3/24 ] [ 7:24 عصر ] [ Art News (اخبار دنیای هنر) ]