سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهرام ش فیع و خداداد عزیزی مهاجم جوان تیم ملی را مسخره کردند!

بهرام شفیع و خداداد عزیزی مهاجم جوان تیم ملی را مسخره کردند!



مجری با سابقه برنامه ورزش و مردم و بازیکن اسبق تیم ملی گلزن جوان تیم ملی را به سخره گرفتند.



به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا خداداد عزیزی میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود و بازهم مثل همیشه با گوشه و کنایه از تیم ملی صحبت کرد و حتی گفت امیدوارم که گل سردار آزمون به قطر شانسی نبوده باشد! البته او خیلی خوب چرخید و به توپ ضربه زد! به هر حال اگر با تیمی برتر از قطر بازی داشتیم با مشکل مواجه می شدیم.

همین بخش کوچک از حرف های عزیزی که هیچ وقت مربی بزرگی در فوتبال نشد نشان میدهد که او خیلی هم از موفقیت تیم ملی خوشحال نیست! با این حال اوج انتقاد عزیزی به بازار گرمی های سردار آزمون برمی گردد فوتبالیستی که فقط 20 سال سن دارد و درترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته است. با این حال خداد بدون اشاره به توانایی های فنی ازمون گفت: ما بازیکنی داشتیم که اول فصل رئال و منچستریونایتد و .. او را می خواستند اما در نهایت بازهم در همین تیم های ایرانی بازی می کرد!

بهرام شفیع مجری طناز!! برنامه هم دل به دل خداداد عزیزی داد و گفت بله این کارها که می گویند تیم های خارجی یک بازیکن را می خواهند بیشتر تبلیغاتی است! و همان خنده های معروفش را انجام داد. حیف است که در سیمای ملی اینگونه علیه یک بازیکن جوان تیم ملی صحبت می شود و توانایی ها او را به سخره می گیرند!

فقط مهدی یکتا گزارشگر برنامه تلاش کرد که از حقانیت سردار ازمون دفاع کند ولی نمی دانیم واقعا هدف شفیع و خداداد عزیزی از مسخره کردن یک بازیکن ملی پوش در سیما ملی چیست؟ آن هم گلزنی که از سوی رسانه های خارجی مورد تحسین قرار گرفت و حتی به او لقب مسی ایرانی دادند. اقای شفیع شاید از نظر شما هم این لقب دادن تبلیغاتی است!؟ یک جوان 20 ساله مقابله تیم چند ملیتی قطر خوش می درخشد اگر نمی توانید یا دوست ندارید او را تحسین کنید حداقل تخریب و تمسخرش نکنید!

 


منبع:http://www.shahrekhabar.com



[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:48 صبح ] [ ققنوس(ورزشی) ]