سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس|واکنش جالب مهراب قاسم خانی به بازپخش «پاورچین»!

به گزارش دیباچه، مهراب قاسم خانی با اشاره باز پخش سریال «پاورچین» از شبکه پنج، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به آن واکنش نشان داد.وی گفت:




«شبکه پنج دوباره داره پاورچین رو پخش میکنه. الکى الکى پونزده سال گذشت... توى این بیست و دو سه سالى که کار میکنم پاورچین برام خیلى کار خاصیه به دلایل مختلف. علاوه بر این که سریال مورد توجه و استقبال قرار گرفت، اونم توى شبکه اى که هنوز مخاطب چندانى نداشت، براى شخص من اولین همکاریم با پیمان بود که باعث شد خیلى یاد بگیرم و نوشتن برام جدى بشه. اولین همکاریم با سیامک بود که تا همین الان از عزیز ترین دوستامه. اولین بار به عنوان فیلمنامه نویس باهام مصاحبه شد... و، و، و... و از همه مهم تر منجر شد به ازدواجم. خلاصه که میتونم بگم یه جورایى زندگى من به دو بخش قبل و بعد از پاورچین تقسیم میشه

پ.ن: راستى الان که داره پخش میشه اسمم هنوز توى تیتراژ هست. از اونجا که الان چند ساله اسمم قراره هیچ جایى نباشه، خواستم به دوستان صدا و سیما یاد آورى کنم، چون ممکنه حواسشون نبوده که حذفش کنن. نمیخوام یه وقت موجب تألم خاطر بینندگان و بد آموزى و ترویج فراماسونرى و فساد و بى بند و بارى و غرب زدگى و شلوارک پوشى و این چیزا بشم»

عکس|واکنش جالب مهراب قاسم خانی به بازپخش «پاورچین»



منبع :http://www.shahrekhabar.com


[ دوشنبه 95/11/4 ] [ 11:44 عصر ] [ Art News (اخبار دنیای هنر) ]