سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیز گلکسی S7 به اسکنر عنبیه چشم، باعث افزایش قیمت آن خواهد شد

تجهیز گلکسی S7 به اسکنر عنبیه چشم، باعث افزایش قیمت آن خواهد شد

بر اساس خبرهایی که از سوی منبعی لهستانی انتشار یافته اند،

سامسونگ تصمیم دارد قیمت گلکسی اس 7،

پرچمدار سال 2016 خود را به نسبت سال های گذشته افزایش دهد.

 



در این میان آقای Evan Blass که در توییتر با اکانت evleaks اطلاعاتی را در مورد گجت های معرفی نشده به شکل غیر رسمی منتشر می کند، خبر می دهد که گلکسی اس 7 سامسونگ شامل چهار نمونه مختلف خواهد بود. با دیجیاتو همراه باشید.

 4 نمونه، شامل گلکسی اس 7 استاندارد، نسخه اج، گلکسی اس 7 پلاس و نسخه اج پلاس می شوند.

اما همانگونه که گفتیم سامسونگ تصمیم دارد نسخه بعدی از پرچمدار کهکشانی هایش را با قیمتی بیشتر از نسل فعلی به بازار عرضه نماید و گفته می شود علت این موضوع، حضور یک اسکنر عنبیه چشم در این موبایل است.

با وجود چنین حسگری، کاربر می تواند با نگاه کردن به موبایل خود، قفل آن را گشوده و تلفن همراه خود را آماده به کار کند؛ دقیقا همانند سنسورهای اثر انگشت فعلی.

در حال حاضر چند تصویر از گلکسی اس 7 سامسونگ افشا شده و بر اساس آنها می توان مشاهده کرد که طراحی موبایل مورد بحث تفاوت چندانی با نسل فعلی نداشته و صرفا کلید هوم، به شکلی کشیده تر درآمده و اکنون بیشتر شبیه به یک مستطیل است.

انتظار می رود که سامسونگ، تلفن هوشمند یاد شده را در 21 فوریه – یکم بهمن ماه رونمایی کند. لازم به ذکر است که از چند سال پیش تا کنون، سامسونگ گلکسی اس هایش را در کنگره جهانی موبایل رونمایی می کرد اما امسال برخلاف معمول، می خواهد چند روز زودتر چنین کاری را انجام دهد.


منبع:http://www.shahrekhabar.com

 





[ دوشنبه 94/10/7 ] [ 9:27 صبح ] [ فناوری اطلاعات ]